söndag 5 februari 2012

Hitta ett trevlig fik, bad, vandrarhem...

Du är ute och far med bilen, så pass långt hemifrån att du inte har koll på var ett trevligt café finns eller närmaste badplats eller närmaste sushirestaurang eller Wifizon... En minut senare är ditt problem löst med hjälp av appen AllaKartor.se!

Den här appen har lett till många trevliga spontanbesök på caféer, som jag aldrig hade hittat annars. Det som gör att den enligt mig bräcker såväl eniro.se som hitta.se med hästlängder är enkelheten att använda den, att kartan är så tydlig, att resultaten är relevanta och att det finns både betyg och kontaktuppgifter.

Det finns totalt 12 olika kategorier av kartor. Jag har bara testat cafékartan (och vid ett tillfälle även sushikartan). Bara dessa kartor gör appen värd att ladda ner. Eftersom jag har märkt att det inte är så många som känner till denna app, vill jag gärna tipsa om den här! Gratis förstås!

appstore:    AllaKartor.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar